Kochana Domi.

Czy zajmę się teraz pisaniem listów, zamiast refleksji? Nie. Po prostu listy są dobre do wyrażania uczuć. Tym razem nie będą to przeprosiny.

Dziękuję Ci, więc za naszą ostatnią czterogodzinną rozmowę. Od dawna nie mówiłam nikomu tyle o tym, co czuję. I nigdy z nikim nie pisałam tak długo. Jesteś wyjątkowa. Żałuję, że nie znam Cię realnie, bo naprawdę wspaniale wspólnie spędzamy czas. Dziękuję, że wysłuchałaś mnie za każdym razem, gdy tego potrzebowałam. Jestem Ci niezmiernie wdzięczna za każdą naszą rozmowę. Tobie, jak nikomu innemu mogę streścić całe moje życie, wiedząc że mnie zrozumiesz. Mogłybyśmy dyskutować w nieskończoność, więc cieszę się, że w ogóle się poznałyśmy. Chyba tylko przed Tobą otwieram się tak bardzo. Może wpływa na to fakt, że pisać o sobie jest łatwiej, niż mówić? Tak czy siak, zwyczajnie Ci ufam i wiem, że mogę zwierzać się ze wszystkiego. Jesteś przy mnie w smutku i radości, stanowisz podporę. Chcę podziękować Ci za to publicznie. To niesamowite uczucie poznać osobę taką, jak Ty i mieć w niej tak cudowną przyjaciółkę. Dziękuję Ci z całego serca, jesteś wielka. Żałuję, że nie mogę być tuż obok Ciebie, by móc po prostu przytulić Cię i nigdy nie puścić <3

Domi, Ika, Agata, Julka i inni.

Komentarze

  1. Tak.. niestety ludzie, których najbardziej potrzebujemy są kilometry stąd. Wiem coś o tym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ten list o wiele,wiele wcześniej,ale chce na Niego odpisać w tym komenatarzu(chociaż i tak wiesz już prawie wszystko ;))

    Ja Ci dziękuję,że po prostu jesteś.Pomagasz mi,wspierasz mnie jak nikt inny. Moja ufność do Ciebie chyba nigdy się nie skończy.Napawasz mnie radością gdy piszemy ze sobą,bo możemy pisać o wszystkim i o niczym,a to jest bardzo trudne ;3. Dziękuję Ci,że stanowisz dla mnie podporę,która nigdy się nie załamie(to tylko przenośnia). Radzisz mi w trudnych okresach mojego życia. I to mi bardzo pomaga. Nawet zwykła rozmowa napawa mnie szczęściem i dumą,że mam taką przyjaciółkę,której mogę powiedzieć wszystko,a ona mnie wysłucha. Mam nadzieje,że się spotkamy,bo czasami gdy siedzę sama w pokoju myślę i tęsknię za Tobą ;* ''Żałuję, że nie mogę być tuż obok Ciebie, by móc po prostu przytulić Cię i nigdy nie puścić <3''

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jedna chwila, a podarujesz mi uśmiech.