TAG.

No, jakiś czas temu zostałam otagowana przez Gaabi
I tak, tak, raz napiszę na blogu coś innego niż przemyślenia.
Odpowiedzi są z tamtego czasu, pytania napiszę teraz.

Zasady:
1. Każda oznaczona osoba musi na swoim blogu odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger".
2. Następnie wybiera się 11 nowych osób do tagu i zamieszcza (wraz z linkami do blogów) w poście.
3. Tworzy się 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu.

Moje odpowiedzi:
1. Największe marzenie?
Pokój na świecie, dużo miłości, przyjaźni, no i szczęście.
2. Jakbyście się opisali w dwóch słowach?
Towarzyska, chętna do działania.
3. Jakiej muzyki słuchacie?
Głównie rock.
4. Jesteście  tolerancyjni?
Tak.
5. Gdzie lubicie siedzieć jak jesteście smutni?
W ciszy i spokoju, najlepiej własny pokój, łóżko.
6. Czy uważacie że przyjaźń damsko-męska istnieje?
Tak, mam przyjaciół nie tylko mojej płci.
7. Zdefiniujcie co znaczy dla was jeśli ktoś jest "dziecinny" ?
To trudne, ponieważ warto zachować w sobie dziecięcą wyobraźnię, moc.
Może czasem niektórzy przesadzają i wtedy określa się ich tym mianem.
8. Jakie miejsce chcecie najbardziej zwiedzić ?
Nie mam takiego jednego. Najchętniej zwiedziłabym cały świat ;)
9. Ulubiony utwór?
Za dużo tego, więc może uogólnię to do zespołu- Linkin Park.
10. Najlepszy moment w życiu?
Było ich wiele, ale choćby przed chwilą przeżyłam coś tak niesamowitego, jak jeszcze nigdy.
I mam na myśli spektakl grany z emocjami, jakich nie da się opisać.
11. Jak bardzo jesteście szczęśliwi w kali 1-10?
Na 10 ;>

Taguję (alfabetycznie, z góry przepraszam za błędy w nickach):
Agasia

Pytania:
1. Ulubione miejsce?
2. Co zrobilibyście mając wehikuł czasu?
3. Podobacie się sobie?
4. Co chcielibyście w sobie zmienić?
5. Czym kierujecie się w życiu?
6. Macie jakiś cel?
7. Podejście do życia?
8. Uważacie się za optymistów, pesymistów czy realistów?
9. Motto przewodnie?
10. Co was charakteryzuje?
11. Lubicie się wyróżniać w jakiś sposób?

To tyle.

Komentarze

  1. Nie wiem czemu, ale idea pokoju na świecie jakoś mi się nie uśmiecha. Chyba wychodzi moja prymitywna natura.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, ze mną jest tak, że na ogół cieszę się szczęściem innych, więc chciałabym, żeby wszystko było jak najlepiej. Żeby dzieci w Afryce nie umierały z głodu, a ludzie w różnych krajach nie walczyli na śmierć i życie. No i takie tam podobne, jakąś tak.

      Usuń
    2. Szczerze, to szczęście całego świata niewiele mnie obchodzi, i nie udawajmy, że jest inaczej. Śmierć jednej osoby to tragedia, śmierć miliona to już tylko statystyka.
      Bardzo przepraszam, ale kiedyś podjęłam decyzję, że nie będę się już bawić w tagowanie, przepraszam. :c

      Usuń
    3. Hymm, może nie całego świata, w sumie bardziej moich bliskich, ale ogólnie należę raczej do pokojowych osób, jeśli można by to tak nazwać.
      W porządku. U mnie to pierwszy tag, więc stwierdziłam, że czemu nie, ale ogólnie to raczej nie będę tego powtarzać ;)

      Usuń
  2. Dzięki za tag :) Dam znać jak wykonam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za otagowanie tak w ogóle ; **

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jedna chwila, a podarujesz mi uśmiech.