Czas pożegnań.

Dzisiaj wyprawiamy naszych bliskich tam, 
gdzie myśleliśmy, że już się udali.
Teraz wydaje nam się, że po prostu zabłądzili, 
ale prawda jest taka, że nigdy nie wiedzieliśmy, 
dokąd trafią.
Udawaliśmy, że wiemy 
i to poprawiało nam samopoczucie.
Lecz każda ścieżka prowadzi w nieznane.
Niektóre łączą się z innymi, 
a niektóre się od nich oddzielają.
Pragniemy wiedzieć dokąd zmierzają, 
ale może nie powinniśmy.
Może im bardziej chcemy wiedzieć, 
tym mniej będziemy się w stanie nauczyć, 
przemierzając meandry życia.
Wiem, co myślicie; 
że nieznane jest przerażające.
Mamy prawo się bać.
Jesteśmy ludźmi.
Może nim poczujemy się wolni, 
musimy odczuć strach.
Może wtedy to będzie więcej znaczyć.
Pożegnajmy się z nimi i pamiętajmy, 
że w tym, co czujemy, 
nie ma wstydu, ani trochę.



Ludzie odchodzą,
ale nie zapominajmy o nich.
Ilekroć wspomnimy,
będą żyć w nas.

fot. Joanna Czogała

 

Komentarze

  1. Zawsze przy takich rzeczach chce mi się płakać...

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie napisane, wzruszyłam się...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wezwanie do zaprzestania naruszania praw autorskich



    Zwracam się z prośbą o usunięcie zdjęcia pokazującego wysypujący się piasek
    z dłoni :
    http://my-practical-illusions.blogspot.com/2012/11/czas-pozegnan.html , bądż tez podpisanie go
    imieniem i nazwiskiem autora tj. fot.Joanna Czogała.
    Zdjęcie to publikowane było i jest nadal pod adresem www.joannaczogala.com w
    menu "impresje", nr 1 i jest przedmiotem moich majątkowych praw
    autorskich.tym samym jedynie ja jako autor posiadam oryginalny plik,
    Zdjęcie zatytułowane jest "Klepsydra".
    Fotografia ta była również publikowana w czasopismie fotograficznym "Digital
    Foto Video" w miesiącu lipiec 2011r ( str 51).
    Użytkownik, który dokonał wklejenia tego zdjęcia, uczynił to bez mojej
    zgody, a przez to, popełnił wykroczenie wskazane w art.116 § 1 ustawy o
    prawie autorskim i prawach pokrewnych.W przypadku nie zastosowania sie do
    wezwania bede zmuszona złozyć zawiadomienie do Prokuratury.




    Z poważaniem

    Joanna Czogała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porządku, już poprawiłam. Bardzo przepraszam, nie miałam pojęcia, że to zdjęcie autorskie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Jedna chwila, a podarujesz mi uśmiech.