Im mniej wiesz, tym lepiej spisz.

Chcecie odkryć tajemnicę, ale nie poznacie jej.
Tak naprawdę wam na tym nie zależy, wolcie nie wiedzieć.
Chcecie być oszukiwani.

Wszystko kryje w sobie jakąś tajemnicę.
Złowrogą, straszną tajemnicę.

Chcemy wiedzieć wiele,
ale nikt nie może odkryć całej prawdy.

Niewiedza jest kluczem, 
oszustwo rozwiązaniem.

Nie chcemy, by inni kłamali,
ale sami to czynimy.
Tak trzeba, tak jest lepiej.
Dla wszystkich.

Chcemy żyć w tej obłudzie.
Chcemy być oszukiwani,
choć wydaje nam się, że jest inaczej.

Pozory.
Diabeł tkwi w szczegółach.
Patrz uważnie.


Komentarze

  1. Oj zgadzam się z tytułem notki.:3
    Potem przez pewne informacje,no po prostu,nie da się zasnąć.Tylko myśli się o tym o czym nie powinny,o czym się myśleć nie chce. :3 Ta.
    Każdy ma tajemnice..w czymś tkwi wiele tajemnic..tajemnica,tajemnica.xd
    PIĘKNIE. *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. MEGAMEGAMEGAMEGA *-*
    haha, ja nie lubię mojego głosu -.-''

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z tytułem postu / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. tytuł notki może i prawdziwy, ale ja zawsze wolę wiedzieć jak najwięcej ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba czasami lepiej jest zaplacić cenę nie przespanej nocy niż trwać w niewiedzy.
    Piękne.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jedna chwila, a podarujesz mi uśmiech.