Ludzie są szczęściem.

Ludzie są szczęściem.

To oni sprawiają, 
że na twarzy widnieje uśmiech.
I to nie sztuczny, 
ale szczery, najprawdziwszy uśmiech.

Wystarczy zwykła rozmowa.
Niektórzy po prostu coś w sobie mają.

A uszczęśliwiać innych to coś pięknego, 
choć to dość trudna umiejętność, wbrew pozorom.

Dlatego dziękuję, za każdy uśmiech, 
który spowodowałeś w tak krótkim czasie. 

Co z tego, że ludzie są też piekłem
 i całym złem tego świata?
Liczy się podejście.

Podziwiam Cię za siłę charakteru
 i za to, jaki jesteś.
Tamtego dnia niewyobrażalnie
 urosłeś w moich oczach.

Odtąd będziesz dla mnie motywacją do tego, 
by naprawdę nigdy się nie poddawać
 i realizować to w czynach, nie w słowach. 

I choć zaczęło się od niewinnego kisielu, 
to naprawdę cieszę się, że Cię poznałam.
Warto było.


Komentarze

  1. Czemu zawsze wszystko sprowadza się do nas i innych ludzi i relacji z nimi? Jak to wszystko działa? Dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to my tworzymy ten świat. Bez nas nie byłoby tu nic. Rodzimy się i umieramy, wciąż i wciąż.

      Usuń

Prześlij komentarz

Jedna chwila, a podarujesz mi uśmiech.