Nowy Rok.

Rozpoczęliśmy nowy rok. 
Każdy z osobna, i wszyscy razem. 

Może witaliśmy go z rodziną, 
a może z przyjaciółmi. 

Mam nadzieję, 
że każdy z Was spędził go tak, jak chciał.

 Czego oczekujemy w 2013 roku? 
Czego powinniśmy oczekiwać? 

Każdy ma inne wymagania. 
Może nie powinniśmy nastawiać się na zbyt wiele, 
by nie doznawać zawodu? 
Ale w sumie im więcej się chce, 
tym więcej się ma,
 nieprawdaż? 

Osobiście chciałabym jedynie, 
by nic nie zmieniło się na gorsze. 
Bo nauczyłam się cieszyć z drobnostek
 i w tej chwili z czystym sumieniem mogę uznać, 
że jestem szczęśliwym człowiekiem.

Czuję się spełniona, 
pod każdym względem. 
Wszystko układa się pomyślnie, naprawdę. 
Jestem nastawiona jak najbardziej optymistycznie.
 I mam nadzieję, że to się nie zmieni. 

I Wam także życzę
pozytywnego myślenia, 
spełniania marzeń, 
uśmiechów
 i wszystkiego, czego skrycie pragniecie. 

Mam nadzieję, że nowy rok
 przyniesie Wam
dużo pięknych wspomnień i wrażeń.


Komentarze

  1. Ja już ferie chce,nic więcej,czy to tak wiele?:c
    Boże jeszcze tylko 6 dni szkoły..a ty kiedy masz?:3
    Pierwszy dzień szkoły...w sumie nie byl taki zły.
    W tym roku właśnie chce zmieć nastawienie,chce myśleć właśnie tak jak ty.^^
    Czekam na kolejny wpis. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, uwierz, że ja także. Ale moje niestety dopiero 28 stycznia, więc jeszcze prawie miesiąc muszę się męczyć :c
      Ojej, jak miło, dziękuję ;) No to życzę Ci właśnie takiego nastawienia, jakie chcesz mieć :)

      Usuń
  2. ja też bym chciała żeby nic się nie zmieniło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba czuję się podobnie, nawet nie zauważyłam, że mamy już nowy rok, to dla mnie bez znaczenia, przecież to tylko sztuczny podział. Jest dobrze. I ma być jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jedna chwila, a podarujesz mi uśmiech.