Trzeba w coś wierzyć. To wszystko.

Trzeba w coś wierzyć. Musimy wierzyć, że czyjaś śmierć ma jakiś sens, i że nasza śmierć także będzie go kiedyś miała. Musimy wierzyć, że mamy w sobie siłę, która czasem jest ukryta naprawdę głęboko. Ale gdy życie nas do tego zmusza, musimy być gotowi, by uwolnić te pokłady wewnętrznej siły. 
Boimy się, to normalne. Jesteśmy niepewni, a nasze spojrzenia pełne są strachu. Ale trzeba wierzyć, że postępujemy słusznie. Nie musimy wyglądać na odważnych, ani zgrywać twardzieli. Słowa są nieistotne. Czasem czyny wyrażają o wiele więcej. I gdy nie możemy już nic powiedzieć, rzucamy ostatnie spojrzenie pełne grozy, a potem jest po wszystkim. 
Przestajemy istnieć tu i teraz, a zaczynamy żyć w ludzkich wspomnieniach. 

To nie jest jedyny świat, to tylko jeden aspekt całości. 
Nie wyobrażaj sobie, że nie ma nic poza nim.

Komentarze

  1. Odrobinę przerażająco ;)
    Pozdrawiam M ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez fanfiction jestem tak wyłączona, że tekst na karteczce przeczytałam jako Justin Bieber....

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę, mam wrażenie, że siedzisz w mojej głowie i opisujesz to, co ja myślę. Tak się składa, że wczoraj rozmawiałam z chłopakiem na ten właśnie temat

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis :) Człowiek musi w coś wierzyć ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, masz rację. Nie warto się przejmować czyimiś słowami, po prostu trzeba robić swoje : )

    Genialna notka. Każdy z nas musi w coś wierzyć, aby istnieć, aby normalnie funkcjonować .
    Nie wiem czy Ci to mówiłam, ale masz genialny szablon *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się, by był taki klimatyczny ;)

      Usuń
  6. Jeśli nie ma w co wierzyć,trzeba wierzyć w siebie :3
    Mam rozkminę.Co według Ciebie jest "poza światem"?:)
    Znowu tak dawno mnie tu nie było,obserwuję i teraz będę na bieżąco :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowa na niebiesko są cytatem, ale jeśli chcesz znać odpowiedź, to nie wiem. Czasem myślę, że może drugie życie, a czasem- że nie ma zupełnie nic.

      Usuń
  7. Świetny post, strasznie mi się spodobał, będę częściej zaglądać, obserwuje i zapraszam do siebie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do śmierci. Nie warto zamartwiać się nią, gdy tak naprawdę powinniśmy żyć pełnią życia, korzystać i brać od niego jak najwięcej. Prawdą jest, że śmierć może przyjść nieoczekiwanie, ale właśnie o to chodzi. Nie mamy się jej spodziewać. Może przyjść w zupełnie nieoczekiwanym momencie.

    obserwuję + zapraszam do mnie :)
    http://przekrwioneoczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jedna chwila, a podarujesz mi uśmiech.