Chociaż kolce kłują, wciąż pragniesz ująć różę w dłonie.

Moje życie ułożyło się zupełnie inaczej, niż się spodziewałem. Nie sprawdziło się nic z tego, co miałem nadzieję, że się stanie, ani co sobie wymarzyłem. Ale nie jestem jedynym człowiekiem na świecie, którego życie oszukało. Innym powiodło się jeszcze gorzej niż mnie. Takie jest życie. Dobre miesza się ze złym. Trzeba umieć wznieść się ponad to. Trzeba nauczyć się z tym żyć. To złe strony życia pozwalają ci docenić, jakie dobre są te dobre. Nie pozwól, by zła strona życia sprawiła, byś myślał, że nie ma dobrej. Jest trochę, i to całkiem sporo, dobrego.

Chyba nie muszę już nic więcej dodawać. Te słowa dokładnie opisują wszystko, co chciałabym powiedzieć.

Kolce w róży nie powstrzymują Cię od wąchania kwiatu. Pracujesz przy nich, bo są tego warte. Pomyśl, ile mógłbyś stracić. Pracuj nad sobą, ponieważ Ty też jesteś tego warty. Każdego dnia doceń chociaż jedną rzecz, która Cię spotkała. Podziękuj za nią. Uśmiechnij się. Zrób coś dobrego dla drugiej osoby.
 Tak niewiele potrzeba, by wzbudzić radość.


Komentarze