Wątpliwości wypisane na dłoniach, liniach papilarnych, opuszkach palców.

Rozkład człowieka na czynniki pierwsze. Powłoka zewnętrzna i wnętrze. Dusza i umysł. Cechy charakteru i wygląd. Serce zaplątane gdzieś pomiędzy. Doświadczenia kształtujące pewne zachowania. Światopogląd kreowany przez lata. Własne zdanie, cele i marzenia. 
A skąd bierze się w człowieku wrażliwość? Dlaczego niektórych łatwiej od innych zranić? Możesz powiedzieć cokolwiek, a mnie to nie obejdzie. Jednak gdzieś w środku zostawi ślad. Będę pamiętać, choć czasem chciałabym zapomnieć. Mam jakąś siłę, a może właśnie jestem słaba? Skąd każdego dnia czerpać energię do podejmowania nowych działań? Czasem jej zwyczajnie braknie. Zatrzymuję się i stoję w miejscu, zamiast iść na przód. 
Wola walki popycha dalej, ale może motywacja gdzieś zniknęła? Skąd mam wiedzieć kim być i jak żyć? Nikt nas o tym nie uczy. Lepiej wybierać źle czy nie wybierać wcale? 
Nie da się całe życie wstrzymywać od ryzyka. Ponoszenie konsekwencji nie jest łatwe. 
W którą stronę się kierować? Nie ma możliwości, by każda droga prowadziła tam, gdzie chcę się znaleźć.


Komentarze

  1. Zapraszam na nowy rozdział! :)

    http://kochajac-potwora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jedna chwila, a podarujesz mi uśmiech.