Liebster Blog Award

Zostałam nominowana przez Kunegundę K, więc postanawiam odpowiedzieć na tych parę pytań :)

1. O czym myślisz przed snem?
O minionym dniu, o tym, co zrobiłam, co mogłam zrobić inaczej, także o tym, co chcę zdziałać następnego dnia. Ostatnio dość często moje myśli krążyły wokół różnych znajomości, tzn. analizowałam je krok po kroku, szukałam przyczyn, odnajdywałam skutki.
2. Jakich youtuberów polecasz?
Raczej nie przeglądam kanałów na youtubie, czasami zdarzało mi się oglądać Niekrytego Krytyka, a niektóre filmiki Szczerego Jerrego były powodem do śmiechu, poza tym swego czasu lubiłam domową zumbę według filmików zamieszczanych na kanale Zumba Fitness (co chyba nie zalicza się do youtuberów).
3. Najlepsza książka i film twojego życia?
Nie jestem w stanie wybrać pojedynczych pozycji, ponieważ wiele z nich w znaczący sposób na mnie wpłynęło przez tak wiele lat, gdyż jestem miłośniczką książek, a dobrymi filmami również nie pogardzę. Jednakże może wymienię lekturę, która zapoczątkowała zmianę mojego światopoglądu, a był to Oskar i Pani Róża, oraz film, który mogę oglądać mnóstwo razy i dalej uznaję, że jest genialny, mając na myśli Incepcję.
4. Życiowe motto?
Carpe diem!
5. Dostajesz 10 000 euro, co robisz?
Część przekazuję na szczytne cele, by innym żyło się lepiej, poza tym jadę wraz z bliskimi osobami w podróż dookoła świata, zwiedzając i chłonąc tyle, ile tylko się da.
6. Jaką supermoc chciałabyś mieć?
Czasami czytanie w myślach, lub cofanie się w czasie, co jednak nie byłoby wcale takie dobre, bo nic nie dzieje się bez przyczyny, a na błędach się uczymy, więc ogólnie chyba latanie, ponieważ to musi być takie niesamowite uczucie, no i oczywiście można w bardzo łatwy sposób znaleźć się w dowolnym miejscu :)
7. Ulubione danie?
Ciężko stwierdzić, może naleśniki ze szpinakiem?
8. Co chciałabyś ''osiągnąć'' twoim blogiem?
Chciałabym, by czytelnicy mogli z niego wynosić coś dla siebie, tzn. by czuli się w jakiś sposób utożsamieni, podbudowani, zmotywowani, poruszeni. Po prostu, by moje słowa nie były tylko czymś rzucanym na wiatr, a raczej czymś, co oddziałuje i spotyka się z jakiegoś rodzaju odzewem, emocjonalnym, lub jakimkolwiek innym.
9. Wymień 5 swoich zalet.
Standardowo powiem, że nie mnie to oceniać, jednakże za swoje największe zalety uważam optymizm, pozytywne myślenie, empatię, otwartość i determinację.
10. Jeśli nie byłabyś człowiekiem, kim chciałabyś być?
Wiosennym deszczem, który wraz z cudownym zapachem przynosi ukojenie, niekiedy mnóstwo śmiechu i szczęścia, a także zapowiedź zmian na lepsze.

Poza tym nominuję:

Jeśli się podejmiecie, oto pytania:
1. Czego się boisz?
2. Jaka jest Twoja pierwsza myśl po obudzeniu się?
3. Jakie jest Twoje największe marzenie, którym możesz się podzielić z innymi?
4. Co uważasz za swoją największą wadę?
5. Na co najpierw zwracasz uwagę u nowo poznanej osoby?
6. Do jakiej z pozoru błahostki przywiązujesz dużą wagę?
7. Co możesz nazwać swoją pasją, zainteresowaniem?
8. Co sprawia, że czujesz, że żyjesz?
9. Jaki jest Twój ulubiony zapach?
10. Co, Twoim zdaniem, znaczy być szczęśliwym?

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, to już trzecia nominacja, dziękuję! (: Będę miała co robić po maturze. Też lubię naleśniki ze szpinakiem. A co do stawania się deszczem, to od razu mi się skojarzyło z https://www.youtube.com/watch?v=gYPxfTIhE5s :)))

    stelciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, przyjemna piosenka i masz rację, gdybym ją wcześniej słyszała, pewnie też by mi się tak skojarzyła ;)

      Usuń
  3. Naleśniki ze szpinakiem - kocham to danie :D. Pomysł na co wydać 10 000 euro też bardzo fajny, chyba zrobiłabym to samo:)
    Ach. no i dziękuję bardzo za nominację, choć już widzę, że nad kilkoma odpowiedziami będę musiała intensywnie pomyśleć. Ale to chyba dobrze:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepyszne :3 I dziękuję :) Oczywiście, że dobrze, chętnie przeczytam odpowiedzi ;)

      Usuń
  4. extra odpowiedzi :) zawsze czegoś można się dowiedzieć i jakiegoś światopoglądu :) odpowiem na pewno. niedługo! :) dzięki za nominację ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma w sobie głębię, takie grafiki to małe arcydzieła - mają drugie dno, nie? Ale to tak jak teksty ich piosenek - nigdy nie są płytkie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ah, rozmarzyłam się na pytaniu o 10 000 euro ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Podróż dookoła świata, to rozumiem! Dokładnie to samo bym zrobiła, chociaż pewnie trochę szaleństwa bym zażyła w sklepach... :D Dziękuję za nominację, ale z reguły nie biorę udziału w LBA.
    Pozdrawiam i zapraszam. KLIK

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jedna chwila, a podarujesz mi uśmiech.