"Na­wet gdy­by zły los miotał na­mi jak rwąca rze­ka miota łupinką orzecha, nie traćmy nadziei. Zaw­sze jest ja­kiś brzeg do które­go za­winiemy, by roz­począć no­we życie."

"Porzucaj łańcuchy i kotwice, a zachowuj statek. A gdy będzie uszkodzony, napraw go, ponownie czyniąc z niego coś piękniejszego. Nie pozwól sobie skończyć jako wrak."

Więc nauczę się zostawiać pewne rzeczy za sobą, zrywać mosty, burzyć mury, odcinać się i patrzeć do przodu. Pozwolę sobie na odrodzenie, zostawiając czarne fragmenty za sobą. Pogodzę się ze zmianą, wyciągając wnioski i szlifując to, co we mnie dobre. Wstanę, ruszając ze zdwojoną siłą. Bo mam w sobie tę siłę i wiem, że mogę zmienić wszystko na lepsze. Ponownie uśmiechnę się do siebie, wiedząc, że zdobędę każdy szczyt. Ze świadomością, że za każdym razem ktoś wyciągnie dłoń i pomoże pokonać demony czające się w szafie. Na dziś zamykam je na klucz, wyrzucając go do rzeki przeszłości. Tej, w której nie chcę już brodzić chociażby po kostki. Zasypię ją więc dobrymi chwilami, uśmiechem, codzienną radością. Odejdę daleko, by dziś ponownie otworzyć się na świat.


Komentarze

  1. Widzę przypływ ducha walki i motywacji. Tak trzymaj, brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,właściwie napisałam to parę godzin po tamtym poście, ale potem wszystko wróciło, a nie chciałam publikować tego, że tak powiem, "na pusto", więc teraz jest ponownie dobry moment, także dziękuję :)

      Usuń
  2. Zdecydowanie masz rację! Nie warto żyć przeszłością. W prawdzie jestem chyba ostatnią osobą, która powinna się na ten temat wypowiadać, ale i tak zostawiłam za sobą wiele i jeszcze więcej jeszcze zostawię, bo życie płynie, a ja nie mam zamiar stać w miejscu :)
    Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się zostawić wszystkiego, z resztą to wcale nie byłoby takie dobre, ale to, że nie stoimy w miejscu to już wystarczająco :)
      Dziękuję i wzajemnie ;)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jedna chwila, a podarujesz mi uśmiech.