Let's get this off of your chest.

Znowu zastanawiam się, czy zrobiłam to wszystko dla sobie czy dla ucieczki. Czy to dobrze, że bez sentymentu zamknęłam drzwi, które się już przede mną nie otworzą. Czy coś zostało mi odebrane, czy to ja coś zabrałam. Na ile jestem faktycznie w obecnym punkcie, a na ile sięgam wstecz. Czego oczekuję, czego się boję, czego szukam. Ile czasu potrzebuję. Czy mogę przejść dalej, czy powinnam przepracować wszystko krok po kroku. Kim jestem i gdzie jestem. Czy jestem szczęśliwa, skoro zawsze sobie powtarzałam, że będę? Czy po prostu to wszystko razem wzięte jest smutne i mnie przerasta.

 Won't make up reasons to destroy what we're needing
'Cause we're addicted to bleeding hearts

 



 

We’re makin’ reasons to destroy our believing Cause we’re addicted to bleeding hearts

Tekst pochodzi z https://www.tekstowo.pl/piosenka,chet_faker,the_trouble_with_us.html

 

Komentarze

  1. A może to jednak był dobry wybór? Niestety nie da się wiecznie tkwić w zawieszeniu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jedna chwila, a podarujesz mi uśmiech.